International expansion without losing our family essence

Quality recognised by the most demanding markets

Sharing the quality and the flavour of our products with consumers from every corner of the earth. This was the clearly defined aim we set ourselves in 2013, with the creation of our Export department and our first foray into international markets.

Con esta hoja de ruta, y respetando siempre nuestra esencia familiar, Marcial Castro está hoy presente en mercados europeos tan exigentes como Suecia, Holland, Bélgica, Francia, Italia y Reino Unido.

En cuanto al mercado asiático, además de China, Hong Kong y Filipinas, donde ya exportamos, recientemente hemos conseguido la homologación para comercializar nuestros ibéricos en Japón.

Y si bien nuestro jamón y embutido ibérico son los productos más reconocidos a nivel internacional, también son demandadas -y cada vez más- nuestras carnes selectas (secreto, pluma, etc.).

This is the result of our desire for international expansion, a determination which is clear to see when you look at our specific packaging and labels, catalogues and website in different languages, and our presence at international food fairs such as Anuga (Cologne), Sial (Paris), Gourmet (Madrid) and Alimentaria (Barcelona).

At Marcial we continue to make firm strides beyond our borders, while never losing sight of our roots in Guijuelo.

 

MORE INFORMATION

 

Header-Start_974x285
logo-sial
Logo-Alimentaria-2016_invertido
salondegourmets2016_1432884488.772